FAQ MARKETING
1. Op welk termijn kan er gestart worden?
Ons streven is om zo snel mogelijk van start te gaan. Hier is ook het kennismakingsgesprek voor, zodat je duidelijk kunt aangeven wat de wensen zijn. Wij maken duidelijke afspraken en na de intake ontvang je een schriftelijke bevestiging via de mail van de gemaakte afspraken.
2. Zit ik vast aan een abonnement?
Voordat wij samen starten, maak jij de keuze voor welk pakket je gaat. We stellen een samenwerkingsovereenkomst op, zodat we van beide kanten precies weten wat we van elkaar kunnen verwachten. Bij elk pakket staat beschreven voor welke termijn deze kan worden afgesloten. Tijdens het kennismakingsgesprek komt dit ook ter sprake en geven we advies welk pakket het beste bij jouw wensen past.
3. Weet ik als bedrijf zijnde wie mijn berichten beantwoordt?
Ja, altijd! Op dit moment zijn er twee medewerkers in dienst bij RoJo Marketing, Robbin & Joanie.
Wij zijn beide verantwoordelijk voor het beantwoorden van de berichten.
Er wordt geen gebruik gemaakt van chatbots. Alle vragen beantwoorden wij persoonlijk en bij uitbreiding van personeel word je hier vooraf van op de hoogte gesteld.
4. Heb ik zelf inzicht in de content kalender?
Dit is mogelijk! Wanneer jij aangeeft inzicht te willen hebben, kan RoJo Marketing je toegang geven tot jouw eigen contentkalender. Zo zie je altijd de geplande content.
5. Hoe is het onderlinge contact met RoJo Marketing?
Dit bespreken wij tijdens het kennismakingsgesprek. Als je een samenwerking aangaat met RoJo Marketing, sta je er nooit alleen voor.
Denk aan:
WhatsApp voor korte vragen en snelle antwoorden.
Maandelijkse call of meeting waarin wij alle lopende zaken bespreken.
Binnen een werkdag reactie op vragen per email.
Vaste tijden wanneer je ons telefonisch kunt bereiken.
Staat jouw vraag hier niet bij?
Neem gerust contact met ons op.
Wij streven ernaar om je bericht binnen een werkdag te beantwoorden.
RoJo Marketing, we got your content covered.