WEBCARE EN COMMUNITY MANAGEMENT​

WEBCARE EN COMMUNITY MANAGEMENT

Via RoJo Marketing heb je een mooie Content Marketing strategie. Er is een plan van aanpak voor je Social Media, maar hoe ga je dit nu allemaal verwerken en omzetten naar klanten? Heb je al eens gehoord van Webcare & Community Management?

Wij leggen het uit:
Webcare is simpel gezegd online klantenservice via social media, messenger apps en livechat. Door inkomende vragen, klachten en andere berichten te behandelen, helpen organisaties hun klanten. Je ziet een verschuiving bij de klant. De telefoontjes en e-mails verplaatsen zich geleidelijk naar de inbox van de Social Media kanalen.
Deze berichten kunnen van ook potentiële klanten zijn.

Er is meer dan alleen het plaatsen van mooie content. Wanneer een potentiële klant te lang moet wachten op een antwoord, krijgt de concurrent een voorsprong. En dit willen we natuurlijk niet na al het harde werk.

Tegenwoordig is iedereen online te vinden. Door te kiezen voor Webcare en Community Management, bied jij een online klantenservice aan via je Social Media kanalen. 

Wat is het verschil tussen deze twee diensten:

Webcare: Online reactie om klanten te helpen
Community Management: Online reactie om mensen aan je merk te verbinden

Bij RoJo Marketing vinden wij beide belangrijk, dus maken het nog leuker. Wij combineren deze twee diensten in één pakket. Niks is zo fijn als een complete online klantenservice.

Wij benoemen graag wat voordelen zijn voor het uitbesteden van de Webcare:

WEBCARE EN COMMUNITY MANAGEMENT​

WEBCARE EN COMMUNITY MANAGEMENT

Via RoJo Marketing heb je een mooie Content Marketing strategie. Er is een plan van aanpak voor je Social Media, maar hoe ga je dit nu allemaal verwerken en omzetten naar klanten? Heb je al eens gehoord van Webcare & Community Management?

Wij leggen het uit:
Webcare is simpel gezegd online klantenservice via social media, messenger apps en livechat. Door inkomende vragen, klachten en andere berichten te behandelen, helpen organisaties hun klanten. Je ziet een verschuiving bij de klant. De telefoontjes en e-mails verplaatsen zich geleidelijk naar de inbox van de Social Media kanalen.
Deze berichten kunnen van ook potentiële klanten zijn.

Er is meer dan alleen het plaatsen van mooie content. Wanneer een potentiële klant te lang moet wachten op een antwoord, krijgt de concurrent een voorsprong. En dit willen we natuurlijk niet na al het harde werk.

Tegenwoordig is iedereen online te vinden. Door te kiezen voor Webcare en Community Management, bied jij een online klantenservice aan via je Social Media kanalen. 

Wat is het verschil tussen deze twee diensten:

Webcare: Online reactie om klanten te helpen
Community Management: Online reactie om mensen aan je merk te verbinden

Bij RoJo Marketing vinden wij beide belangrijk, dus maken het nog leuker. Wij combineren deze twee diensten in één pakket. Niks is zo fijn als een complete online klantenservice.

Wij benoemen graag wat voordelen zijn voor het uitbesteden van de Webcare:

webcare

Wanneer jij geen tijd hebt om te reageren op de berichten van jouw Social Media kanalen, komt RoJo Marketing graag helpen. Samen kijken we naar de tone of voice die jij wilt toepassen in je online klantenservice.

Daarnaast maken we samen een lijst met veelgestelde vragen, zodat wij deze zo goed mogelijk kunnen beantwoorden. In de meeste gevallen, pakken wij de vragen dan direct op. Mochten er vragen tussen zitten waar wij het antwoord niet van weten, dan schakelen wij jouw hulp in. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter wij aan de slag gaan om jouw online inbox helemaal bij te houden.

Klinkt goed hè?

Wij nemen graag de pakketten met je door.
De pakketten zijn een indicatie en er zijn altijd mogelijkheden om jouw wensen door te geven binnen een pakket.

Wij benoemen graag wat voordelen zijn voor het uitbesteden van de Webcare:

Wanneer jij geen tijd hebt om te reageren op de berichten van jouw Social Media kanalen, komt RoJo Marketing graag helpen. Samen kijken we naar de tone of voice die jij wilt toepassen in je online klantenservice.

Daarnaast maken we samen een lijst met veelgestelde vragen, zodat wij deze zo goed mogelijk kunnen beantwoorden. In de meeste gevallen, pakken wij de vragen dan direct op. Mochten er vragen tussen zitten waar wij het antwoord niet van weten, dan schakelen wij jouw hulp in. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter wij aan de slag gaan om jouw online inbox helemaal bij te houden.

Klinkt goed hè?

Wij nemen graag de pakketten met je door.
De pakketten zijn een indicatie en er zijn altijd mogelijkheden om jouw wensen door te geven binnen een pakket.

Wij benoemen graag wat voordelen zijn voor het uitbesteden van de Webcare:

webcare

BASIS

let’s stay connected!

Trust us ~ er zijn meer mensen dan je denkt die dit eigenlijk echt nodig hebben.

€ 150,-
exclusief BTW

PREMIUM

Keep on talking!

€ 300,-
exclusief BTW

Webcare

Wij nemen je nogmaals mee in de kracht van RoJo Marketing. Het is samenwerken, wij zorgen ervoor dat jij je kan focussen op andere belangrijke zaken. Niks is zo mooi als een tevreden bericht omzetten naar een klant. Het herkennen van “vaste” online fans, waardoor ze zich gewaardeerd voelen. En heel eerlijk, soms komt er ook een vervelend bericht. Niks is zo vervelend als dit lang online staat. Met de pakketten van Webcare doen wij er alles aan om de negatieve feedback om te zetten naar een positieve – misschien zelfs wel – klant.

Alle opdrachten worden door Ro en Jo uitgevoerd, want wij geloven in het bundelen van onze krachten. Hoe gaaf is het om de ene helft van RoJo – Ro, in te zetten bij Community Management. Hij heeft jarenlange ervaring met online fans en weet bij iedereen een lach op het gezicht te toveren. Hij denkt altijd in oplossingen en zal makkelijk kunnen schakelen bij veranderingen.

Daarnaast hebben we nog Jo, die jarenlange klantenservice ervaring heeft en de vraag vaak snel en adequaat kan beantwoorden. Zij kan makkelijk schakelen en zal met professionaliteit jouw tone of voice meenemen in de gesprekken.

Komen wij weer terug bij onze kracht, samenwerken!

Webcare

Wij nemen je nogmaals mee in de kracht van RoJo Marketing. Het is samenwerken, wij zorgen ervoor dat jij je kan focussen op andere belangrijke zaken. Niks is zo mooi als een tevreden bericht omzetten naar een klant. Het herkennen van “vaste” online fans, waardoor ze zich gewaardeerd voelen. En heel eerlijk, soms komt er ook een vervelend bericht. Niks is zo vervelend als dit lang online staat. Met de pakketten van Webcare doen wij er alles aan om de negatieve feedback om te zetten naar een positieve – misschien zelfs wel – klant.

Alle opdrachten worden door Ro en Jo uitgevoerd, want wij geloven in het bundelen van onze krachten. Hoe gaaf is het om de ene helft van RoJo – Ro, in te zetten bij Community Management. Hij heeft jarenlange ervaring met online fans en weet bij iedereen een lach op het gezicht te toveren. Hij denkt altijd in oplossingen en zal makkelijk kunnen schakelen bij veranderingen.

Daarnaast hebben we nog Jo, die jarenlange klantenservice ervaring heeft en de vraag vaak snel en adequaat kan beantwoorden. Zij kan makkelijk schakelen en zal met professionaliteit jouw tone of voice meenemen in de gesprekken.

Komen wij weer terug bij onze kracht, samenwerken!

HAPPY COSTUMER HAPPY US

Daarnaast is het kennismakingsgesprek bij ons niet alleen een call van 60 minuten. We sparren graag samen of je liever een videocall wilt of dat het do-able is om ergens af te spreken.
Er staat geen klokje aan en we rekenen geen extra kosten voor een langer durend gesprek!

Tijdens een kennismakingsgesprek leren wij jou graag kennen, zodat jij weet wie wij zijn en dat wij weten wie jij bent en wat jij als organisatie wilt uitstralen.
Onze pakketten zijn ook in het Engels af te nemen. Hiervoor wordt wel een meerprijs berekend.

Wij kunnen niet wachten om met jouw online inboxen aan de slag te gaan. We starten samen op en daarna kun jij dit geheel aan ons overlaten. We got your inbox covered! Heb jij nog vragen voor ons? Stuur ons geheel vrijblijvend een berichtje. Wij kijken graag met je mee. Je kunt ook altijd terecht in onze FAQ voor de veelgestelde vragen. Misschien staat jouw antwoord hier wel tussen!