Veelgestelde vragen
Op welk termijn kan er gestart worden?
Ons streven is om zo snel mogelijk van start te gaan. Dit kan meestal al binnen 1-2 weken gerealiseerd worden. Dit bespreken we ook tijdens het kennismakingsgesprek, zodat je duidelijk kunt aangeven wat de wensen zijn. We maken duidelijke afspraken en na de intake ontvang je een schriftelijke bevestiging van de gemaakte afspraken.
Zit ik vast aan een abonnement?
Voordat wij samen starten, maak jij de keuze voor welk pakket je gaat.
Bij elk pakket staat beschreven voor welke termijn deze kan worden afgesloten. Tijdens het kennismakingsgesprek komt dit ook ter sprake en geven we advies welk pakket het beste bij jouw wensen past.
Weet ik als bedrijf zijnde wie mijn berichten beantwoordt?
Ja, we beantwoorden deze altijd persoonlijk!
Er wordt geen gebruik gemaakt van chatbots.
Heb ik zelf inzicht in de content kalender?
Dit is mogelijk! Wanneer jij aangeeft inzicht te willen hebben, kan RoJo Marketing je toegang geven tot jouw eigen contentkalender. Zo zie je altijd de geplande content.
Moet ik zelf foto’s aanleveren?
Heb jij foto’s die wij kunnen gebruiken? Heel graag zelfs! Wanneer je niet over (voldoende) eigen beeldmateriaal beschikt, is dit ook helemaal prima. Je kan tegen een meerprijs foto’s laten maken of we kunnen gebruik maken van hoogwaardige stockfoto’s die geselecteerd zijn op jouw huisstijl.
Hoe is het onderlinge contact met RoJo Marketing?
Dit bespreken wij tijdens het kennismakingsgesprek. Als je een samenwerking aangaat met RoJo Marketing, sta je er nooit alleen voor.