Via RoJo Marketing heb je al een sterke Content Marketing strategie. Je hebt een duidelijk plan voor je Social Media, maar hoe zorg je ervoor dat dit echt omgezet wordt naar klanten? Wij leggen het je graag uit:
Webcare is simpel gezegd online klantenservice via Social Media, Messenger apps en live chat. Door vragen, klachten en andere berichten snel op te pakken, help je klanten en vergroot je hun tevredenheid. Je ziet een verschuiving: klanten bellen of mailen steeds minder en nemen vaker contact op via Social Media kanalen. Deze berichten kunnen trouwens ook van potentiële klanten komen.
Maar er is meer dan alleen mooie content plaatsen. Wanneer een potentiële klant te lang moet wachten op een antwoord, geeft dit de concurrentie een voorsprong. En dat willen we natuurlijk niet na al dat harde werk.
Door te kiezen voor Webcare en Community Management, bied jij een top klantenservice via jouw Social Media kanalen.
Wat is het verschil tussen deze twee diensten?
Webcare: Online klantenservice om je klanten te helpen.
Community Management: online interactie om mensen aan je merk te verbinden.Bij RoJo Marketing vinden we beide belangrijk en daarom combineren we deze twee diensten in één pakket. Zo heb je een complete online klantenservice die jouw merk versterkt.
Ben jij druk met andere werkzaamheden of op vakantie? Wij zorgen ervoor dat je volgers binnen 24 uur antwoord krijgen, 7 dagen per week.
Geen chatbots! Alle reacties en vragen worden handmatig en in jouw tone of voice beantwoord.
Perfect te combineren met een Social Media beheer pakket.
Maak echte connecties met je volgers door actief online aanwezig te zijn.
Zet volgers sneller om in klanten.
Meer klanten en meer zichtbaarheid. Een echte win-win.
Heb je zelf geen tijd om berichten op jouw Social Media kanalen te beantwoorden? RoJo Marketing helpt je graag. Samen bepalen we de tone of voice die je wilt toepassen voor je online klantenservice.
Daarnaast stellen we samen een lijst op met veelgestelde vragen, zodat we jouw volgers snel en goed kunnen helpen. In de meeste gevallen pakken wij de vragen direct op. Zit er een vraag tussen waar wij het antwoord niet op weten? Dan schakelen we jouw hulp in. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter wij je online inbox kunnen beheren.
Klinkt goed, toch?
We bespreken graag de pakketten met je. Dit zijn slechts indicaties; we staan altijd open voor jouw specifieke wensen binnen een pakket.
Via RoJo Marketing heb je al een sterke Content Marketing strategie. Je hebt een duidelijk plan voor je Social Media, maar hoe zorg je ervoor dat dit echt omgezet wordt naar klanten? Wij leggen het je graag uit:
Webcare is simpel gezegd online klantenservice via Social Media, Messenger apps en live chat. Door vragen, klachten en andere berichten snel op te pakken, help je klanten en vergroot je hun tevredenheid. Je ziet een verschuiving: klanten bellen of mailen steeds minder en nemen vaker contact op via Social Media kanalen. Deze berichten kunnen trouwens ook van potentiële klanten komen.
Maar er is meer dan alleen mooie content plaatsen. Wanneer een potentiële klant te lang moet wachten op een antwoord, geeft dit de concurrentie een voorsprong. En dat willen we natuurlijk niet na al dat harde werk.
Door te kiezen voor Webcare en Community Management, bied jij een top klantenservice via jouw Social Media kanalen.
Wat is het verschil tussen deze twee diensten?
Webcare: Online klantenservice om je klanten te helpen.
Community Management: online interactie om mensen aan je merk te verbinden.Bij RoJo Marketing vinden we beide belangrijk en daarom combineren we deze twee diensten in één pakket. Zo heb je een complete online klantenservice die jouw merk versterkt.
Ben jij druk met andere werkzaamheden of op vakantie? Wij zorgen ervoor dat je volgers binnen 24 uur antwoord krijgen, 7 dagen per week.
Geen chatbots! Alle reacties en vragen worden handmatig en in jouw tone of voice beantwoord.
Perfect te combineren met een Social Media beheer pakket.
Maak echte connecties met je volgers door actief online aanwezig te zijn.
Zet volgers sneller om in klanten.
Meer klanten en meer zichtbaarheid. Een echte win-win.
Heb je zelf geen tijd om berichten op jouw Social Media kanalen te beantwoorden? RoJo Marketing helpt je graag. Samen bepalen we de tone of voice die je wilt toepassen voor je online klantenservice.
Daarnaast stellen we samen een lijst op met veelgestelde vragen, zodat we jouw volgers snel en goed kunnen helpen. In de meeste gevallen pakken wij de vragen direct op. Zit er een vraag tussen waar wij het antwoord niet op weten? Dan schakelen we jouw hulp in. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter wij je online inbox kunnen beheren.
Klinkt goed, toch?
We bespreken graag de pakketten met je. Dit zijn slechts indicaties; we staan altijd open voor jouw specifieke wensen binnen een pakket.