Heb je al eens gehoord van Webcare & Community Management?

Heb je al eens gehoord van Webcare & Community Management?

h-Starlogo
BASIS
LET'S STAY CONNECTED
Trust us ~ er zijn meer mensen dan je denkt die dit eigenlijk echt nodig hebben.
h-Starlogo
Kennismakingsgesprek
h-Starlogo
Toine of voice bespreken die aansluit op jouw bedrijf
h-Starlogo
Ervaren Webcare Agent
h-Starlogo
De online inbox van al jouw Social Media kanalen: Instagram,Facebook en/of Linkedin
h-Starlogo
7 dagen per week gegarandeerd antwoord binnen 24 uur
h-Starlogo
15% korting in combinatie met een Social Media beheer pakket
€ 200 ,-
exclusief BTW
MEER INFORMATIE
h-Starlogo h-Starlogo
PREMIUM
KEEP ON TALKING
h-Starlogo
Kennismakingsgesprek
h-Starlogo
Tone of voice passend bij jouw bedrijf
h-Starlogo
Ervaren Webcare Agent
h-Starlogo
De online inbox van al jouw Social Media kanalen: Instagram, Facebook en/of Linkedin
h-Starlogo
7 dagen per week gegarandeerd antwoord binnen 24 uur
h-Starlogo
Maximaal 8 uur per maand
h-Starlogo
15% korting in combinatie met een Social Media beheer pakket
h-Starlogo
Inclusief een contentkalender voor 2 maanden
€ 350,-
exclusief btw
MEER INFORMATIE

Webcare & Community management

Via RoJo Marketing heb je al een sterke Content Marketing strategie. Je hebt een duidelijk plan voor je Social Media, maar hoe zorg je ervoor dat dit echt omgezet wordt naar klanten?  Wij leggen het je graag uit:

Webcare is simpel gezegd online klantenservice via Social Media, Messenger apps en live chat. Door vragen, klachten en andere berichten snel op te pakken, help je klanten en vergroot je hun tevredenheid. Je ziet een verschuiving: klanten bellen of mailen steeds minder en nemen vaker contact op via Social Media kanalen. Deze berichten kunnen trouwens ook van potentiële klanten komen.

Maar er is meer dan alleen mooie content plaatsen. Wanneer een potentiële klant te lang moet wachten op een antwoord, geeft dit de concurrentie een voorsprong. En dat willen we natuurlijk niet na al dat harde werk.

Iedereen is tegenwoordig online

Door te kiezen voor Webcare en Community Management, bied jij een top klantenservice via jouw Social Media kanalen.

Wat is het verschil tussen deze twee diensten?

Webcare: Online klantenservice om je klanten te helpen.

Community Management: online interactie om mensen aan je merk te verbinden.Bij RoJo Marketing vinden we beide belangrijk en daarom combineren we deze twee diensten in één pakket. Zo heb je een complete online klantenservice die jouw merk versterkt.

De voordelen van het uitbesteden van Webcare:

Ben jij druk met andere werkzaamheden of op vakantie? Wij zorgen ervoor dat je volgers binnen 24 uur antwoord krijgen, 7 dagen per week.

Geen chatbots! Alle reacties en vragen worden handmatig en in jouw tone of voice beantwoord.

Perfect te combineren met een Social Media beheer pakket.

Maak echte connecties met je volgers door actief online aanwezig te zijn.

Zet volgers sneller om in klanten.

Meer klanten en meer zichtbaarheid. Een echte win-win.

Heb je zelf geen tijd om berichten op jouw Social Media kanalen te beantwoorden? RoJo Marketing helpt je graag. Samen bepalen we de tone of voice die je wilt toepassen voor je online klantenservice.

Daarnaast stellen we samen een lijst op met veelgestelde vragen, zodat we jouw volgers snel en goed kunnen helpen. In de meeste gevallen pakken wij de vragen direct op. Zit er een vraag tussen waar wij het antwoord niet op weten? Dan schakelen we jouw hulp in. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter wij je online inbox kunnen beheren.

Klinkt goed, toch?

We bespreken graag de pakketten met je. Dit zijn slechts indicaties; we staan altijd open voor jouw specifieke wensen binnen een pakket.

Webcare & Community management

Via RoJo Marketing heb je al een sterke Content Marketing strategie. Je hebt een duidelijk plan voor je Social Media, maar hoe zorg je ervoor dat dit echt omgezet wordt naar klanten?  Wij leggen het je graag uit:

Webcare is simpel gezegd online klantenservice via Social Media, Messenger apps en live chat. Door vragen, klachten en andere berichten snel op te pakken, help je klanten en vergroot je hun tevredenheid. Je ziet een verschuiving: klanten bellen of mailen steeds minder en nemen vaker contact op via Social Media kanalen. Deze berichten kunnen trouwens ook van potentiële klanten komen.

Maar er is meer dan alleen mooie content plaatsen. Wanneer een potentiële klant te lang moet wachten op een antwoord, geeft dit de concurrentie een voorsprong. En dat willen we natuurlijk niet na al dat harde werk.

Iedereen is tegenwoordig online

Door te kiezen voor Webcare en Community Management, bied jij een top klantenservice via jouw Social Media kanalen.

Wat is het verschil tussen deze twee diensten?

Webcare: Online klantenservice om je klanten te helpen.

Community Management: online interactie om mensen aan je merk te verbinden.Bij RoJo Marketing vinden we beide belangrijk en daarom combineren we deze twee diensten in één pakket. Zo heb je een complete online klantenservice die jouw merk versterkt.

De voordelen van het uitbesteden van Webcare:

Ben jij druk met andere werkzaamheden of op vakantie? Wij zorgen ervoor dat je volgers binnen 24 uur antwoord krijgen, 7 dagen per week.

Geen chatbots! Alle reacties en vragen worden handmatig en in jouw tone of voice beantwoord.

Perfect te combineren met een Social Media beheer pakket.

Maak echte connecties met je volgers door actief online aanwezig te zijn.

Zet volgers sneller om in klanten.

Meer klanten en meer zichtbaarheid. Een echte win-win.

Heb je zelf geen tijd om berichten op jouw Social Media kanalen te beantwoorden? RoJo Marketing helpt je graag. Samen bepalen we de tone of voice die je wilt toepassen voor je online klantenservice.

Daarnaast stellen we samen een lijst op met veelgestelde vragen, zodat we jouw volgers snel en goed kunnen helpen. In de meeste gevallen pakken wij de vragen direct op. Zit er een vraag tussen waar wij het antwoord niet op weten? Dan schakelen we jouw hulp in. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter wij je online inbox kunnen beheren.

Klinkt goed, toch?

We bespreken graag de pakketten met je. Dit zijn slechts indicaties; we staan altijd open voor jouw specifieke wensen binnen een pakket.